Wycieczka do Żagania i Żar 31.5 - 3. 6. 2023 rok.

Oceń ten artykuł
(0 głosów)
poniedziałek, czerwiec 05, 2023 opublikowane przez:

W dniach od 31 maja do 3 czerwca 2023 r. uczestniczyliśmy w wycieczce krajoznawczej do następujących miejscowości:
31 maja w Szprotawie zwiedzaliśmy Ratusz z jego zabytkami oraz park miejski.W Żarach zwiedzaliśmy Muzeum Pogranicza Śl.-Łużyckiego oraz ruiny pałacu Promnitzów.
1 czerwca zwiedzaliśmy Park Mużakowski, Zamek Branitz, Geopark.

2 czerwca zwiedzaliśmy w Żaganiu Pałac Książęcy, Zespół Poaugustiański, Muzeum Obozów Jenieckich,
3 czerwca w drodze powrotnej do Wrześni zwiedzaliśmy Cerkiew św. Michała Archanioła w Przemkowie. Następnie w Głogowie teatr im. Andreasa Gryphiusa, zabytkowe mury historycznej zabudowy Głogowa oraz wieżę ratuszową.
Zmierzając do Wrześni we Wschowie, zjedliśmy smaczny obiad, a następnie wyruszyliśmy zwiedzać zabytki Wschowy.
Zwiedziliśmy tam Klasztor Braci Mniejszych oraz bardzo bogate w zbiory i historię Muzeum Ziemi Wschowskiej.

Klikając na aktywny  tekst  w  opisie, który  jest  w  kolorze  czerwonym,   dowiesz  się  więcej  o  obiekcie  wymienionym  w  tekście.

Zdjęcia  z  tej  wycieczki  możesz  obejrzeć,   klikając:  Roman Wawrzyniak  (  tel. 603 400 249  )